Meie reklaamiteenuse eripära on suund mängida tulemusele, et reklaamija saavutaks soovitu. Sellest tulenevalt on hinnapoliitika pisut tavatu. Oleme üldjuhul koos reklaamijaga analüüsinud nii reklaamija eelarvelisi võimalusi kui soovitavat tulemust ning juhuti ka jõudnud järeldusele, et reklaamida pole otstarbekas - st me ei püüa oma klientidele iga hinna eest eetriaega müüa vaid ennekõike pakkuda asist turundustööriista.
Poliitreklaami osas oleme eelistanud vältimise teed, kuivõrd usume, et meie kuulajad on väljakujunenud poliitilise maitsega. Mõningal määral oleme kummatigi poliitilist reklaami eetrisse lasknud, seda juhul kui küsimuse all on konkreetsed esitletavad isikud ja oleme veendunud nende usaldusväärsuses. Tavaliselt lahendame poliitreklaami puutuva vestluse teel. Oleme poliitikuid lubanud ka vestlussaatesse Lõunatund, kus nad saavad realiseerida demokraatlikku õigust ise ennast laia auditooriumi ees täis teha või tõestada oma maailmavaadet ja mõtlemisvõimet..
Normina oleme kirjaoskust, kui hädatarvilikku omadust, edendanud kas päris tasuta või siis minimaalse tasu eest. Loomulikult pääsevad sinna rubriiki ennekõike vaimuväärtusega teosed.